Tuesday 22 October 2013

MESYUARAT PENATARAN PBS TINGKATAN 3 MATA PELAJARAN KHB ERT

Geng Guru-guru KHB ERT Daerah Kuala Selangor
TARIKH          : 18, 19, 21 dan 22 Oktober 2013
MASA             : 8.00 pagi - 4.30 petang
TEMPAT         : PKG Kuala Selangor dan PSS SMK Bukit Kuching Tengah

Alhamdulillah hari ini selesai sudah Mesyuarat Penataran PBS Tingkatan 3 bagi mata pelajaran KHB ERT. Lega rasanya kerana banyak info yang penting berkaitan pbs yang telah dapat di timba sepanjang 4 hari ianya berlangsung.
Khusyuk mendengar taklimat...
Terima kasih tidak terhingga buat JU KHB ERT iaitu Kak Norlela dan JU KHB PK iaitu Kak Faridah kerana berkongsi maklumat yang sangat berguna kepada kami semua. Dikesempatan itu juga kami gunakan untuk bertukar-tukar soalan percubaan spm 2013 dari negeri-negeri lain. Bak kata orang sambil menyelam minum air.

Kumpulan kami telah mendapat tugasan untuk membuat borang eviden untuk Tajuk Bab 4 iatu Tempat Kediaman. Nasib baik hanya 6 eviden sahaja. Mudah sikitlah keje kami. Terima kasih kepada geng kumpulan iaitu kak Jat dan Kak Salamah yang banyak memberikan idea-idea kreatif. Apa yang penting...Kerjasama.

Secara keseluruhannya, rasa amat bersyukur dan gembira kerana berpeluang menimba ilmu dan berkongsi maklumat dengan rakan-rakan yang lain. Banyak perkara baru yang kupelajari.  Semoga aku akan lebih bersemangat dan bersedia untuk melaksanakan PBS KHB ERT Tingkatan 3 pada tahun hadapan. Yang pasti banyak borang dan persiapan lain yang perlu dilakukan sepanjang cuti hujung tahun nanti. Mudahkanlah segala urusanku ya Rabb...kerana sesungguhnya hanya kepadaMulah telpat aku bergantung...


No comments:

Post a Comment